به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

Threaded View

  1. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آبان 88 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1388-6-23
    نوشته ها
    99
    امتیاز
    3,699
    سطح
    38
    Points: 3,699, Level: 38
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 101
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    181

    تشکرشده 181 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    این حالاتی که گفتید طبیعیه ، یعنی واکنش طبیعی بدن در مقابل یک کشش روحی است .

    برادر خوبم

    حقیقت اینه که قدرت روح چنان است که جسم مسخر آن میشه ، حتماً قبول دارید که در کار مخلوقات خدا نظام علت و معلول حاکمه و حتی معجزات هم بنا به حساب و کتابها علی و معلولی است اگر چه ما از درک آن عاجز باشیم ، به قدرت طی الارض تا حالا فکر کرده ای ؟؟ اینجا جای بحث آن نیست ، اما به شما می گویم من مدتها فکر کردم و عصاره دریافتم از این قدرت اینه که قدرت گرفتن روح تا به آنجا می تواند برسد که جسم را در یک طرفة العین از نقطه ای در کره زمین به نقطه دیگر جابجا کند . کمی مطالعه در بعضی کارهای عجیب که ار مرتاضان هندی سر می زند ، (از جمله این که ، جسم خود را از زمین فاصله داده و بر جاذبه زمین غلبه می نمایند و.... ) همین را ثابت می کند .

    الغرض >>> اینکه جسم شما چنین احوالی پیدا می کند ، ریشه در کشش روحی شدید شماست ، پس روی سرمنشاء کار کنید ، یعنی روح خود را قوی کنید و از مسمومیت برهانید ، با آنچه که با روح چنین می کند ، بعد خواهی دید که جسمتان نیز آرام گرفته .
    استاد گرامی فرشته مهربان من خودم مردم میدونم مشکل ای عزیز چیه انسان اراده ای داره حتی تو قضا وقدر الهی دخل و تصرف میکنه .در مقبل جبر اجتماع.جبر ژنتیک.جبرخانواده میایسته ببخشید بی ادبی میشه انسان که چهار پا نیست که هرجا افسارشو کشیدن بره انسان انسانه با اراده بسار محکم به شرطی تصمیم بگیره که ازش استفاده کنه من خودم هیپنوتیزم یاد دارم خیلی ها رو هیپنوتیزم کردم با پیچیدگیهای ماورائی انسان آشنام فقط احساس میکنم اگه نمی تونه خودشو کنتر ل کنه باید سرمنشا این موضوع را از یه کسی که خوب می تونه از هیپنوتیزم استفاده کنه چیگیری کنه والسلام

  2. کاربر روبرو از پست مفید arash11 تشکرکرده است .

    arash11 (چهارشنبه 15 مهر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس میکنم هیچکی دوسم نداره
    توسط daryaaram در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:34
  2. لطفا گوسفند نباشید
    توسط ani در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 89, 19:47
  3. عروسـک
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 19:33
  4. بوسه ها
    توسط گرد آفرید در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 فروردین 87, 22:47
  5. مشکلات من و عروسم
    توسط خاله نرگس در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 21:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.