دست تمام مدیران درد نکند .
قالب جدید، تالار را به شکل روزنامه های اینترنتی در آورده .
کمی وقت لازم است تا به قالب جدید عادت کنیم .
قالب قبلی را خیلی دوست داشتم .
خداحافظ قالب سابق وسلام بر قالب جدید .
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
دست تمام مدیران درد نکند .
قالب جدید، تالار را به شکل روزنامه های اینترنتی در آورده .
کمی وقت لازم است تا به قالب جدید عادت کنیم .
قالب قبلی را خیلی دوست داشتم .
خداحافظ قالب سابق وسلام بر قالب جدید .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)