به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: آیا این طبیعیه؟

    حرف لرد عزيز كاملا متينه.....شما به قدري از خودتون صحبت كردين و از درس خوب و رتبه خوب و سطح بالااااي آيكيو گفتين كه به نظر من طرف مقابل شما حد اقل دو درجه اختلاف مدرك تحصيلي بايد با شما داشته باشن تا شما ايشون رو آدم حساب كنين.....شما توي تمام جمالتتون طوري راجع به ايشون و خودتون حرف زدين كه ناخودآگاه ياد قضيه شاهزاده و گدا افتادم
    دائم از موضع قدرت و برتري صحبت ميكنين دوست خوب رك بهت بگم اگه يه كم تواضع به خرج بدي(يعني خودتو عوض كني)ميتوني با اين آقا زندگي كني اما اگه به اين روند ادامه بدي با ايشون به جايي نميرسي.....
    وقتي يه خانم از لحاظ سطح علمي نسبت به همسرش بالاتره دو حالت وجود داره>>>1 با همسرش طوري برخورد ميكنه كه مردونگيش توي خونه زير سوال نره....سعي نميكنه فهم و درك و هوشش رو به رخ مرد بكشه::::در اين حالت زندگي به شيريني در حال ادامه اس
    >>>2 با همسرش مثل يه معلم با شاگرد برخورد ميكنه :چرا اين جوري حرف ميزني ؟چرا اين كارو ميكني؟الان وقته اين جرف نبود....الان بايد .....و انقدر بايد و نبايد ميكنه كه مرد زندگيشو داغون ميكنه ديگه مردونگي اون مرد افسانه ميشه و زندگي از هم ميپاشه
    بقيه اشو خود داني
    در مورد اينكه ممكنه نظرشون راجع به رفتن شما به خارج از كشور عوض ميشه يا نه ميتوني در شروط ضمن عقد قيد كنيد كه در صورت تمايل شما اجازه ادامه تحصيل در خارج از ايران رو داشته باشيد....

  2. کاربر روبرو از پست مفید parnian1 تشکرکرده است .

    parnian1 (سه شنبه 21 مهر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایشون بیماری جنسی داره یا طبیعیه رفتارش؟
    توسط نگین صورتی در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 96, 10:47
  2. رفتار استادم با من طبیعیه؟چکار کنم؟
    توسط N1991 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 بهمن 94, 11:16
  3. این نیاز و طرز فکر توی این سن طبیعیه یا نه؟
    توسط yekidota در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 شهریور 91, 09:22
  4. از اینکه دارم بچه دار میشم ,خیلی استرس دارم .طبیعیه؟
    توسط melina17 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 شهریور 91, 17:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.