حرف لرد عزيز كاملا متينه.....شما به قدري از خودتون صحبت كردين و از درس خوب و رتبه خوب و سطح بالااااي آيكيو گفتين كه به نظر من طرف مقابل شما حد اقل دو درجه اختلاف مدرك تحصيلي بايد با شما داشته باشن تا شما ايشون رو آدم حساب كنين.....شما توي تمام جمالتتون طوري راجع به ايشون و خودتون حرف زدين كه ناخودآگاه ياد قضيه شاهزاده و گدا افتادم
دائم از موضع قدرت و برتري صحبت ميكنين دوست خوب رك بهت بگم اگه يه كم تواضع به خرج بدي(يعني خودتو عوض كني)ميتوني با اين آقا زندگي كني اما اگه به اين روند ادامه بدي با ايشون به جايي نميرسي.....
وقتي يه خانم از لحاظ سطح علمي نسبت به همسرش بالاتره دو حالت وجود داره>>>1 با همسرش طوري برخورد ميكنه كه مردونگيش توي خونه زير سوال نره....سعي نميكنه فهم و درك و هوشش رو به رخ مرد بكشه::::در اين حالت زندگي به شيريني در حال ادامه اس
>>>2 با همسرش مثل يه معلم با شاگرد برخورد ميكنه :چرا اين جوري حرف ميزني ؟چرا اين كارو ميكني؟الان وقته اين جرف نبود....الان بايد .....و انقدر بايد و نبايد ميكنه كه مرد زندگيشو داغون ميكنه ديگه مردونگي اون مرد افسانه ميشه و زندگي از هم ميپاشه
بقيه اشو خود داني
در مورد اينكه ممكنه نظرشون راجع به رفتن شما به خارج از كشور عوض ميشه يا نه ميتوني در شروط ضمن عقد قيد كنيد كه در صورت تمايل شما اجازه ادامه تحصيل در خارج از ايران رو داشته باشيد....








علاقه مندی ها (Bookmarks)