از نامگذاری جدیدم بسیار خرسند و خوشنودم منظورم <همراه دلسوز> است احساس خوبی از دیدن آن به من دست داد .
از آقای مدیر صبور و مهربان و تمام اعضاء و همکاران دلسوز و پرتلاش سایت همدردی متشکرم :)
تشکرشده 755 در 381 پست
از نامگذاری جدیدم بسیار خرسند و خوشنودم منظورم <همراه دلسوز> است احساس خوبی از دیدن آن به من دست داد .
از آقای مدیر صبور و مهربان و تمام اعضاء و همکاران دلسوز و پرتلاش سایت همدردی متشکرم :)
آرزو (سه شنبه 21 اسفند 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)