برادر عزيز اگه زودتر مشكلتون رو بشناسين(از طريق روانشناس باليني كه دوستانم فرمودند)خيلي بهتر از اينه كه دست رو دست بذارين و خودتونو عذاب بدين.....اين طور نيست؟
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
برادر عزيز اگه زودتر مشكلتون رو بشناسين(از طريق روانشناس باليني كه دوستانم فرمودند)خيلي بهتر از اينه كه دست رو دست بذارين و خودتونو عذاب بدين.....اين طور نيست؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)