سلام کامران خان
منم یه سوال داشتم
خدا رو چطوری می بینی؟(توصیف میکنی ،درک میکنی؟) چطوری به نتیجه رسیدی که وجودداره؟
اقای کنجکاو ماهم میتونیم شرکت کنیم؟
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
سلام کامران خان
منم یه سوال داشتم
خدا رو چطوری می بینی؟(توصیف میکنی ،درک میکنی؟) چطوری به نتیجه رسیدی که وجودداره؟
اقای کنجکاو ماهم میتونیم شرکت کنیم؟
gole maryam (یکشنبه 15 شهریور 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)