وقتي سنم كمتر از 20 بود هميشه فكر ميكردم كه تا 20 سالگي حتما ازدواج كردم و فكر ميكردم 25 سالگي سن خيلي زيادي هست و تا ان موقع حتما يه بچه بزرگ هم خواهم داشت ... ولي الان كه دارم وارد سن 28 سالگي ميشم و مجردم ، فكر ميكنم كه هنوز در مورد زندگي خيلي چيزها بايد ياد گرفت و چرخوندن يه زندگي خيلي ساده هم نياز به مهارتهايي داره و خيلي خوشحالم كه در سنين زير 20 سال ازدواج نكردم چون شايد انوقت ممكن بود خوشبخت نشم... الان تجربم زياد شده ... خيلي مهارتها را ياد گرفتم ... ديدم خيلي تغيير كرده و... و از همه مهم تر بهتر ميتونم همسرم را انتخاب كنم...
پس نميتوان يه سن خاص را نام برد...








علاقه مندی ها (Bookmarks)