به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آذر 91 [ 15:32]
    تاریخ عضویت
    1387-6-13
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    3,455
    سطح
    36
    Points: 3,455, Level: 36
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دخالتهای دیگران روی زندگی من تاثیر گذاشته

    سلام به همه دوستان
    حدود یک سال پیش عقد کردم.با شوهرم خیلی همدیکه رو دوست داریم و تا حالا به همدیگه مشکل خاصی نداشتیم ولی دخالتهای بیجای اطرافیان به خصوص پدر من داره باعث میشه که رابطه ما سرد بشه و ما با هم جر و بحث کنیم.
    اخه می دونین پدر من نظامی است و عادت کرده همه بهش چشم بگن. من هم تا حالا همین طور بودم مثل مادرم مثل خواهرم و ..
    اما الان دیگه نمی تونم این کار را بکنم چون دیگه حالا همسر دارم و باید اون را هم در نظر بگیرم.
    پدرم نسبت به داماد دید خوبی نداره و این رو توی جلسات اولیه ای که ما با خانواده شوهرم داشتیم آشکارا بیان کرد (که ای کاش این کار رو نمی کرد).
    دوران عقد سختی داشتیم . پدرم اجازه نمی داد زیاد با هم رفت و امد کنیم. میگفت من از این بچه بازیا خوشم نمیاد اگه خیلی دوس داره بیاد عروسی کنه دست زنشو بگیره ببره.
    همسرم می شنید و خیلی ناراحت میشد. گاهی با هم راجع به این مسائل بحث میکردیم. من حق را به اون می دادم ولی نمی توانستم همش بگم اره اشکال از پدر منه!!!!
    اخه اینطوری حس بدی بهم دست میداد...خیلی اوقات سعی کردم یه جوری کارای پدرمو توجیه کنم. بعضی موقع ها برای اینکه بحثی تو خانواده مطرح بشه خودم جلوتر مخالفت میکردم تا اگه قراره بحثی بشه بین من و همسرم باشه نه بین پدرم و همسرم....چون همش نگرانی دارم از اینکه مبادا پدرم با همسرم بلند صحبت کنه اخه همسرم خیلی حساسه...
    خلاصه با این کارایی که کردم الان همسرم احساس می کنه من نمیتونم درکش کنم....
    اینکه من باید بیشتر جانب همسرم را بگیرم ...در صورتی که ان از درگیریهایی که من توی خونه دارم خبر نداره و من هم نمی تونم بهش بگم چون نمی خوام دیدش بیشتر از این نسبت به خونوادم بد بشه....
    داریم به زمان عروسیمون نزدیک میشیو ولی زیاد ذوق نداریم....البته من دوس دارم زودتر بریم سر خونه و زندگیمون تا دخالتا کمتر بشه ولی شوهرم دیگه ذوقی نداره یا بهتره بگم اشتیاقش کمتر شده ...
    تو رو خدا بگین من چیکار کنم....نمی خوام همه بی منطقی های بابام رو به همسرم بگم چون اینطوری رابطشون با هم بد می شه و از طرفی اینطوری دارم با همسرم مشکل پیدا می کنم ..

  2. کاربر روبرو از پست مفید sanamsafa تشکرکرده است .

    sanamsafa (سه شنبه 10 شهریور 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با مخفی کاری های شوهرم و رمز روی گوشیش چه برخوردی کنم؟!
    توسط Somebody20 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 10:24
  2. ایستگاه کنجکاوی ( در مورد نفر قبلیت کنجکاوی کن)
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 شهریور 89, 10:23
  3. عرفان داروی دردهای بی‌درمان
    توسط پندار در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 آذر 88, 00:02
  4. تاثیر بیماری‌های روانی بر الگوی خرید
    توسط Niloo55 در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 12 تیر 88, 09:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.