با تشکر از شما دوستان عزیز.ممنونم.من همه ی تلاش خودم رو کردم....حالا چه جوری بهش بگم که ناراحت نشه؟؟؟؟
تشکرشده 18 در 8 پست
با تشکر از شما دوستان عزیز.ممنونم.من همه ی تلاش خودم رو کردم....حالا چه جوری بهش بگم که ناراحت نشه؟؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)