[align=justify]کامران عزیز،

لطفا مشخص کن که قصدت از این تاپیک اینه که در این مورد تصمیم گیری یا بازنگری کنی، یعنی موضوع برات شخصیه، یا می خوای کلا نظر سنجی کنی. چون اگه حالت اول باشه، باید سوالاتی در مورد باورهات و اهدافت بپرسم، و اگه حالت دوم (یعنی نظرسنجی) مد نظرت باشه، مثل پست قبل نگرش و عملکرد خودم رو توضیح خواهم داد.
[/align]