اگر لطف کنید و به این سوال هم پاسخ دهید...چگونه میتوان فرم عضویت را پر کرد و از تمام امکانات تالار استفاده کرد؟ من وقتی روی گزینهٔ فرم عضویت کلیک میکنم هیچ لینکی باز نمیشه ...بسیار ممنون
تشکرشده 20 در 12 پست
اگر لطف کنید و به این سوال هم پاسخ دهید...چگونه میتوان فرم عضویت را پر کرد و از تمام امکانات تالار استفاده کرد؟ من وقتی روی گزینهٔ فرم عضویت کلیک میکنم هیچ لینکی باز نمیشه ...بسیار ممنون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)