سلام دیگر...و سپاس از دوست خوبم bruss lee.
از آنجا که شما فرمودید بعد از معلوم شدن قضیه ....مسائل را توضیح خواهید داد ...ما هم فعلا دست نگه می داریم و هماگان منتظر توضیحات شما دوست گرامی هستیم.
بنده در مورد اختلاف سنی.....بحث ها دارم
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
سلام دیگر...و سپاس از دوست خوبم bruss lee.
از آنجا که شما فرمودید بعد از معلوم شدن قضیه ....مسائل را توضیح خواهید داد ...ما هم فعلا دست نگه می داریم و هماگان منتظر توضیحات شما دوست گرامی هستیم.
بنده در مورد اختلاف سنی.....بحث ها دارم
حسین پور (یکشنبه 18 مرداد 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)