سلام دوستان
فلسفه تشکر چیه!؟ چی می شه که یکی از پست یکی تشکر می کنه!؟ پستش قشنگه؟ از طرف خوشش می یاد؟ باهاش موافقه؟ می خواد حرفشو تایید کنه؟ یا می خواد آمار تشکرشو ببره بالا!؟ چیه واقعا حکمتش..!؟
تشکرشده 28 در 15 پست
سلام دوستان
فلسفه تشکر چیه!؟ چی می شه که یکی از پست یکی تشکر می کنه!؟ پستش قشنگه؟ از طرف خوشش می یاد؟ باهاش موافقه؟ می خواد حرفشو تایید کنه؟ یا می خواد آمار تشکرشو ببره بالا!؟ چیه واقعا حکمتش..!؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)