به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 مرداد 88 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1388-5-15
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    2,814
    سطح
    32
    Points: 2,814, Level: 32
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    +چطور مساله رو مطرح كنم؟

    با سلام،
    بنده پسري 20 ساله هستم،
    هنوز سه سال به اتمام تحصيلم مانده است،
    فعلا بيكار هستم و هنوز از پدرم پول ميگيرم،
    البته به خاطر درسم وقت كار كردن برايم نميماند،
    در همسايگي مادربزرگم (10 سال پيش) خانواده اي بودند بسيار فهميده،مهربان،خونگرم و خوب،
    اين خانواده دو دختر دارند كه بنده بسيار مايلم با اين خانواده وصلت كنم،
    اما مسئله كه هست،

    بنده 10 سال پيش ايشون رو ديدم،

    1.آيا دختر مورد نظر بنده،مرا ميپذيرد؟چون از نظر قيافه بسيار سر تر از بنده هستند،بنده زشت نيستم ايشون بسيار زيبا هستند،
    البته طبيعي هم هست چون بالاخره زن بايد زيباتر از مرد باشد اما متاسفانه برخي دختران فكر ميكنند اولين معيار سنجش مرد هم زيباييست و بيشتر متاسفانه كه نميدانم طرز تفكر اين خانم در حال حاظر چگونه است،

    2.آيا ايشون دختر پاكدامني هستند؟
    چون بنده خود اهل هيچ گونه رفاقت تميز و كثيفي نبودم و دوست دارم همسر آيندم هم مثل خودم باشد،

    3.ميترسم قضيه را با خانواده مطرح كنم و آنها عكس العمل جالبي نداشته باشند،
    و مثل بقيه با شنيدن اين موضوع بگويند هنوز سن تو كم است و بايد صبر كني تا دانشگاهت تمام شود و اين داستانها،قبلا هم گفتند درست كه تمام شد برايت اقدام ميكنيم تا بتواني ازدواج كني،
    اصلا به نظرتون چطور مطرحش كنم اگر ممكن است به من ياد بدهيد،

    اما پيشنهاد بنده اين است كه به خانواده بگويم در يك مراسم غير رسمي شرايطي را فراهم كنند كه در حضور دو خانواده ما دوتا همديگرو ببينيم اگر از معيارها و خصوصيات هم خوشمون اومد براي هم نشون بذاريم تا وقتي انشاالله درسم تمام شد در اولين فرصت ازدواج كنيم،
    درضمن بنده به خاطر رشته ي تحصيليم انشاالله بعد از اتمام دانشگاه ميتونم شغل گير بيارم،

    در ضمن خيلي خوشحالم كه در اين قسمت ميشه مطلب ارسال كرد،
    خيلي مايلم نظر همتون رو بدونم.

  2. 3 کاربر از پست مفید Bruss Lee تشکرکرده اند .

    Bruss Lee (یکشنبه 18 مرداد 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.