به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    خود بنویسیم...یک پیشنهاد!!!

    سلام بر تمامی اعضا و همکاران محترم تالار بزرگ همدردی.
    انشاالله که همواره شاد و سربلند باشید.

    دوستان اغلب... ما برای ارتقا سطح علمی تالار و همچنین بهره مندی سایر افراد از موضوعات و مقالات پر محتوا مطالبی را در انجمن های مختلف قرار می دهیم. که اکثر این مطالب بسیار مفید و قابل استفاده هستند . اما ایا خود هنگام ایجاد و قرار دادن چنین مقالات و مطالبی به اهمیت آنان و کاربرد هر یک دقت کرده ایم؟؟؟

    بیشتر مقالات و مطالبی که اعضا در تالار قرار می دهند برگرفته از منابع مختلف می باشد و به همین خاطر ما مجبور هستیم مقالات و مطالب را "کپی برداری" کنیم.

    "کپی برداری" و قرار دادن همان کپی به صورت کامل در تالار گرچه می تواند باعث افزایش مقالات و مطالب علمی و همچنین صرفه جویی در وقت و زمان شود اما همواره ایرادهایی هم به همین "کپی برداری" وارد است از جمله::
    1>>دقت نکردن و توجه گذرا به مطالب قرار داده شده.
    2>>عدم تزئین و زیبا سازی پیرامون مطالب
    3>>عدم بکارگیری همان مطالب ارسالی توسط خود اعضاو......

    پس توصیه چیست؟؟
    به نظر بنده بهتر است ما مطالب و مقالات ایجادی خود را بجای "کپی برداری" از کتاب ها و سایر منابع تایید شده استخراج نماییم و با قلم خود(یعنی با دست نوشته و انگشتان زیبایی خود) این مطالب را در تالار قرار دهیم...یعنی مطالب قرار داده شده را قبلا خود تایپ نماییم....این عمل چند خاصیت مهم دارد:
    1>>دقت و توجه هر چه بیشتر ما به مطالب ارسالی و ایجادی
    2>>هنکام تایپ در واقع هم زمان مطالب را می خوانیم و هم زمان می نویسیم که این عامل خود تاثیر بسیاری در اموزش و یادگیری ما دارد.
    3>>شوق فراوان ما به قرار دادن مقالات و همچنین توجه فراوان ما به قرار دادن مطالب کاربردی و پرمحتوا.و......

    البته دوستان عزیز تایپ کردن مطالب توسط خود اعضا...هنگامی توصیه می شود که زمان کافی را برای اینکار داشته باشند....
    بنده خود از هر سه مقاله ای که در تالار قرار می دهم دو مقاله ی آن را خود تایپ می کنم. که این شیوه موثرترین عامل در یادگیری و اهمیت من به مطالب بوده است.

    جا دارد همین جا از تمام اعضای محترم که بدین گونه عمل می کنند تشکر فراوان را داشته باشم...در میان اعضا "آرمان 26 به این موضوع توجه داشتند و در نوشته ها و مقالات ایشان مشهود است و همواره بر این موضوع تاکید دارند.

    با سپاس از تمامی اعضا دلسوز و کوشا تالار...موفق باشید.

  2. 7 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (دوشنبه 26 مرداد 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برای نفر قبل سه جمله بنویسین ... شما چی مینویسین؟
    توسط sahar.66 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 فروردین 97, 10:09
  2. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  4. بیا با هم این قصه را بنویسیم(اهل قلم)
    توسط مسلمان در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 14 اسفند 89, 01:41
  5. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.