به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    خوش است خلوت اگر یار یار من باشد.....

    دوش پنهان گفت با من کاردانی تیزهوش
    وز شما پنهان نشاید کرد سر می فروش
    گفت آسان گیر برخود کارها کز روی طبع
    سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت کوش
    با دل خونین لب خندان بیاور همچو جام
    نی گرت زخمی رسد آیی چو چنگ اندر خروش


    سلام:
    همیشه با خودم فکر می کردم چقدر این سلام ها و خداحافظی های هر روز تکراری هستند......ولی امروز می فهمم وسعتی دارند باور نکردنی.....
    همیشه در خلوت خودم وقتی اشتباهی رخ می داد با خودم می گفتم :
    کاش می شد سرنوشت از سر نوشت..ولی امروز دیگه این سخن تکراری رو قبول ندارم.
    حالا خوب می فهمم که باید با شجاعت و قدرت و توکل به ذات او جلو رفت نه عقب.....همه چیز در درس گرفتن از اشتباهات ..اقرار به انها با شجاعت و صبر است......
    اینگونه نیازی به نوشتن مجدد نیست....خداوند هر انسانی را به گونه ای خلق کرده است ..سرشار از خوبی ها و بدی ها و هرکس خود در این جهان ارزش وجودی بالایی دارد...
    نمی دانم شاید احترام کلمه غریبی است و یا شاید نه.....
    ولی کینه برای من همیشه غریب بوده است .....و هیچ گاه نتوانستم شبی آرام بخوابم اگر دلی مکدر شده باشد....
    هم تالاری های گرامی:
    گاهی قبول اشتباه سخت است ولی درس های اموختنی از این اشتباهات فراوان..من بارها با خودم تکرار کردم کاش 1 هفته قبل بود ولی الان خوشحالم که نیست چون درس بزرگی اموختم از صبر...
    من پیام ها و نکات زیبای بسیاری از شما دوستان را خواندم ...به خصوص متن مدیر در ادامه خداحافظی من که بسیار سخن ها داشت و مرا بارها به فکر واداشت....من امروز فهمیدم که تالاری که من با کمک ان توانستم دوباره به زندگی لبخند بزنم آنقدر ارزشمند است که نباید از آن بگذرم...مگر من که بارها در شغلم گاهی به هر علتی مورد باز خواست بودم رشته ام را رها کردم..پس اینجا نیز این چنین است....و من اهل عقب رفتن نیستم..همیشه عیب ها را پذیرفتم و سعی در حل آن داشتم..نمی گویم بی عیبم ولی از اشتباهاتم درس ها می گیرم....عجولی هم خود ایرادی است که من خود به ان اذعان دارم و می دانم در ادامه راه می توانم بر این عیب فایق آیم..
    من بنا به احترام به مدیر محترم و توصیه های پدرانه اشان که نه تنها در تالار در کارم هم به من کمک کرده و همین طور دوستانم که بسیار در این روزها مایه مباهات من بودند و احساس تنهایی را از من دور کردند تصمیم گرفتم بر گردم و این بار با سعه صدر به اطرافم نگاه کنم....
    من از اقرار به اشتباهم برای خود اینده روشنی را در تالار تصور می کنم و به امید ان روز می تازم...
    و در آخر:
    اگر در این وادی به هم تالاری محترم که حق بزرگی بر تالار دارند از جانب اینجانب توهینی شد برای بار دوم معذرت می خواهم و امید دارم که روزی با کمک همه ما لیست سیاه همه ما سفید باشد..
    ..


    بر سر آنم که گر ز دست برآید
    دست به کاری زنم که غصه سر آید
    خلوت دل نیست جای صحبت اضداد
    دیو چو بیرون رود فرشته درآید



  2. 12 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (شنبه 06 تیر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من به نامزدم شک منطقی دارم ولی بی تفاوت است
    توسط khat در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 آبان 95, 20:38
  2. خساست بیش از حد مادرشوهر و تفاوت گذاشتن بین فرزندان
    توسط maryamhasani در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 دی 93, 14:48
  3. مشکل تفاوت سنی 5 ساله با همسر آیندم (درخواست عاجزانه کمک از همه )
    توسط کوروش اول در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 11:18
  4. شوهرم خیلی بی تفاوت است
    توسط خاله سوسکه در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 اردیبهشت 90, 16:48
  5. +دلم ميخواست اين دختر همسفرم باشه ولي تفاوت ها مانع بزرگيه.
    توسط yasharino در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 شهریور 89, 19:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.