تو آتشي كه مرا گرم مي كني در خود
زمانهء گذران مثل دود مي ماند
تشکرشده 375 در 164 پست
تو آتشي كه مرا گرم مي كني در خود
زمانهء گذران مثل دود مي ماند
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)