به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 384

Threaded View

  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    پاسخ سومین دور سئوالات جناب کنجکاو :


    چه چیز شما را ناراحت میسازد؟

    شخصی : دروی از خدابه واسطه گناه
    اجتماعی : بی عدالتی و بدرفتاری مردم در حق یکدیگر و بی بندو باری

    ترس را چگونه توصیف میکنید؟

    موقعیتی که در آن فرد مستأصل مانده و قدرت تصمیم گیری درست از او سلب می شود ، به گونه ای که یا نسنجیده عمل می کند یا راکد میماند .

    شادی افرین** ترین چیز برای شما چه چیزی است؟

    خیلی چیزها منو شاد می کنه ، اما شادی آفرین ترینها ،وقتیه که حقیقت مهمی کشفم میشه .
    مهمترین راهنمای شما در زندگی چه کسی است؟

    مشورت با عقل و دوستان صاحب نظر در هر سن و سالی .

    هدف شما برای آمدن به این تالار چه بوده؟

    آموختن ، کسب تجربه ، بالا بردن شناخت از خود و دیگران و در یک کلام رشد و اگر هم از دستم برآید یاری

    چه کسی شما را در کار های خوبتان تشویق میکند؟

    اغلب دوستان و خانواده مهمترین مشوقم هستند و نتیجه عملی کارهائی که موفقیت آمیزه ،


    [img]http://www.hamdardi.net/imgup/16936
    /1245864837_16936_d05beb5e12.gif[/img]



    پاسخ به برادر محترم جناب لرد حامد


    خاطرات خوشایند زیاده ، چون حقیقتش بنده تلخی ها رو زود به دور می ریزم و خاطرات خوب همیشه یادم میمونه ،
    اما از این میان خاطره دومین سال کاریم و اولین سال تدریسم در یک دانشسرای تربیت معلمه که در محدوده درس تحقیقاتی به دانش آموزان داده بودم ، و برای این که منبع کافی در اختیار داشته باشند کتابهای خودم رو به کتابخانه دانشسرا انتقال دادم و امانت گذاشتم و چون در آن دانشسرا سرپرست شب هم بودم ، در کار تحقیقاتشون راهنماشون هم بودم ، و کارهای جالبی ارائه دادند و چندتاشون محشر بود از جمله " تهاجم فرهنگی " و " توطئه های تضعیف اسلام " و یکی دیگه که موضوعش یادم نیست ، حیفم میومد بقیه دانش آموزان از کار گروه هایی که این تحقیقات را رائه داده بودند بی خبر بمونند ، این بود که به فکر میزگرد افتادم ، با یکی از اساتید در میان گذاشتم، گفت بیش از یه میزگرده در حد یک سمیناره ، به فکر افتادم و یه سمینار دانش آموزی طراحی کردم با عنوان " تهاجم فرهنگی و نسل جوان " و بنا به طرح ریخته شده دانش آموزان دو کلاس رو تشکیلات دادم و دو هفته کار گروهی تحقیقاتی برای تکمیل انجام دادیم و همه در کنار هم کار کردیم ، روزهای لذت بخشی بود ، بچه ها می گفتند ما با خانواده هامون مطرح کردیم به ما می خندیدند که اساتید دانشگاه هم تو این کار موندند اونوقت شما می خواین سمینار بگذارید !!!!، گفتم نگران نباشید روزی باور خواهند کرد که شما تونستید ، تمام عوامل اجرائی و بعضی سخنرانان خود دانش آموزان بودند و...... .
    تا زمان موعود رسید و یک سمینار دو روزه برگزار شد ، که یک روزش سخنرانانی از بعضی مسئولین وقت حضور یافتند و از کار بچه ها هم دیدن کردند و برایشان باور کردنی نبود و ... روز بعد هم خود بچه ها سخنرانیداشتند و بعد میزگردی با مدیریت فردی از صدا و سیما که اتفاقی خبردار شده بود و بسیار ناراحت که چرا زودتر به ما خبر ندادید که انعکاس دهیم .
    دانش آموزان چنان درخشیدند که به آنان گفتند اینا دانشجو هستند نه دانش آموز و مهمتر از همه درسهای عملی بود که از توکل و همکاری و تعامل و دوستی در کنار هم آموختند ، یکی از اونها پایان کار گفت : " خانم من تو این کار خدا را دیدم " ( به خاطر خلوصی که داشتند مددهائی معجزه وار می دیدند تو کار که این اثر را گذاشته بود ).
    یادمه من یک شبانه روز قبل از برگزاری یادم رفته بود غذایی بخورم ( یعنی وقت نبود ) اما اصلاً احساس گرسنگی نداشتم .
    حال و هوای اون روزها و دانش آموزان ، نه فقط برای من که برای بچه هایی که خود الآن معلم هستند خاطره فراموش نشدنیه .


    ببخشید اگر خسته و کسل کننده بود




    پاسخ به ستاره عزیز :


    1-احساساتتون روچگونه مديريت مي كنيد ؟

    با صبر و تکیه به استدلالهای عقل

    2-زمانتون رو چگونه مديريت مي كنيد ؟

    سعی می کنم برنامه ریزی داشته باشم ، گاهی هم از قلم و کاغذ برای تنظیم زمان و ثبت برنامه ها و پی گیریشان استفاده می کنم

    3- زيباترين خاطره كه يادتونه ؟

    این را در پاسخ جناب لرد حامد مطالعه بفرمائید

    4-مهم ترين دغدغه شما در زندگي ودر برخورد با اطرافيان چيه؟

    ناراحتی و غم و مشکلات اطرافیانم بخصوص اونایی که از صمیم قلب دوستشون دارم دغدغه من میشه .

    5- ايا از آن دسته آدم ها هستيد كه از ابهام آميز بودن آينده خود هراس دارند ؟

    آینده را مبهم نمی بینم که هراس داشته باشنم ، تا حالا احساس ابهام نداشتم .

    6- موقعي كه از وضع موجود خسته مي شيد چكار مي كنيد ؟

    اگر دست من باشه که تغییر ایجاد کنم که این کار رو می کنم ، اگر دست من نباشه صبر پیشه می کنم و به وظیفه عمل می کنم و سعی می کنم واقع بین باشم .

    7-تاثير گذارترين افراد زندگيتون ؟

    پدرم ( که الآن در سرای باقیست ، و یکی از دبیران دوره دبیرستانم . و امام خمینی (ره)

    8- نقش پدرومادر درزندگي ؟

    بسیار مهم و حساس ، من هر چه دارم که احساس رضایت از زندگی بزرگترین ثمره آن است ، را مدیون پدرم هستم ، از مادرم هم آموختم مقاوم باشم و برای خود بودن ، حتی مبارزه کنم .

    9- از نظر شما دريا دلي چه مفهومي داره ؟

    عمیق بودن ، شجاعت و آرامش داشتن .

    ممنون از همه دوستانی که تا حالا سئوال کردند .


    *****

  2. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عشق به مردی که نمیخواد مسولیت ازدواج رو بپذیره
    توسط سپیده_7071 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 12:44
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 اسفند 93, 10:45
  3. چرا بعضی خانواده ها آداب و رسوم رو رعایت نمیکنند؟
    توسط سیمین‌دخت در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 تیر 92, 18:48
  4. ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: شنبه 10 تیر 91, 12:03
  5. گفتار سوم - شناخت خود و حقوق خود
    توسط آرمانخواه در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 87, 13:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.