به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: احساس میکم ،تخصصی نیست؟؟؟

    با سلام مجدد خدمت جناب ارمان26 عزیز وکیوان و فرشته مهربان و rsrs1380
    وبقیه دوستان

    در ابتدا جا داشت که از rsrs1380 دفاع کنم ولی چون به من ربطی نداره این کار رو نمیکنم چون هر کسی
    در اینجا ازادی بیان داره تا از خودش وگفته هاش دفاع کنه ولی با نظرات دوست خوبم موافقم و همین جا با صراحت اعلام میکنم.

    درک اشتباه از مطالب من توسط ارمان 26:

    شما در نوشته هاتون طوری برخورد کردین که انگار من اصلا در میان شما حکم منافق رو دارم یعنی طوری حرف زدین که بیان گر اینه که من کل تالار رو زیر سوال بردم در صورتی که چنین نیست:
    هر کسی حق انتقاد داره اگر نداشت پس این قسمت رو قرار نمیدادن،اگر این حرف رو قبول دارید پس اروم باشید همون طور که قبلا گفتم تند پیش نروید ،خوب شد من از شما انتقاد نکردم
    بابا درست نیست ما اعضای به قول خودتون قدیمی به جون هم بیفتیم ما باید در سدد بهتر شدن تالار پیش بریم
    نه جنجال درست کنیم که به مدیر گذارش بشه و این تاپیک قفل بشه وکسی هم ازش استفاده نکنه:
    انصافا شما خیلی تند حرف میزنید ،من شما رو از زمانی که عرفان25 بودین میشناسم با کاراتون از نزدیک اشنام میدونم چقدر خلاق و فکور هستید از کپی پیست کردن به همراه طراحی جالب مقالاتتون اشنا هستم.
    این درش شکی نیست.
    ولی شما درست نیست که در این تاپیک بیایین کسی رو محکوم کنید که نمیدونم شما سطحی نگرید شما مقالات نمی خونید و جواب میدید و....
    ودر مورد این حرفتون( اما در جواب آقاي كنجكاو برادر كوچكم)شما فکر میکنید این حرف درسته که شما دیگران را کوچک فرض میکنید
    البته کوچکی من وفکرم با حرف شما ثابت نمیشه شما میدونید همه میدونن که من حدود یه سالی هست عضو. هستم همه من و میشناسن طرز فکر مو دیدن سوال و جواب شدم و...پس حرف شما نمی تونه کسی رو خراب کنه(چه rsrs1380 و چه کنجکاو رو ؟)واگه بازم بخواهیم اون حرفتون رو مورد بررسی قرار بدیم در صورتی که امیدوارم بهتون بر نخوره شما نمیگید یکی بیاد این تاپیک رو بخونه اون حرفتون رو که نسبت به من زدید بخونه پیش خودش چی فکر میکنه ؟
    حتما به خودش میگه عجب ادم خود خواه و از خود راضی است این جناب ارمان26
    شما به خودتون هم احترام نمیزارید.
    حالا می خواستم بحث رو خیلی منحرف نکنم ولی دیدم شما لازمه یه خورده در مو.رد خودتون بدونین تا شاید رو خودتون کار کنید بالاخره هر چی نباشه مااینجاییم تا عیراد های هم رو به هم هدیه بدهیم.
    پس این عیرادی که من از شما گرفتم خواهش میکنم به عنوان یک هدیه از من بپذیرید.نه بعنوان یه
    توصیه.
    چرا که امام علی فرمودند: عیراد ها ومشکلات ونقاط ضعف هم را به هم هدیه بدهید وگوش زد کنید نه
    به عنوان توصیه و نصیحت و به بد ترین صورت به هم تحمبل کنید.


    ارمان 26 نوشته:
    اگر دقت كنيد دوست عزيز جناب كيوان در آوردن مطالب سليقه به خرج مي دهند و زحمت مي كشند حتي حذف و اضافه و يرايش مي كنند اين نيز به تخصصي شدن و جذابتر شدن تالار كمك مي كند نه صرفا آوردن و كپي كردن مقاله!!

    پس شما با کوپی کردن مقاله مشکل نداری پس چرا به من لقب متخصص میدی؟
    بالاخره هر کسی کارشناس یا کارشناس ارشد روانشناسی هم که باشه بالاخره حرف هاشو از تو کتاباش بلده
    خودش چیزی یا مقاله ای نمی نویسه.
    مگر این که طرف بره تحقیق کنه و پژوهش بعد مقاله ای ،نظریه ای چیزی بده
    پس خلاقیت جناب کیوان قابل ذکر وتشکره واین هم ناشی میشه از همون وقتی که ایشون دارن وصرف این کار میکنن.




    ارمان26 نوشته:

    به هر حال بنده نيز با پيشنهاد عضويت موقت و ارسال پست حداقل به مدت دو هفته موافق هستم زيرا اعتقاد دارم تا شخص عضو تالار نگردد و مشكل يا دغدغه هاي خود را مطرح نكند و از دوستانش همدردي و همدلي را حس نكند رغبت عضو شدن در تالار را نخواهد داشت

    خوب عزیزنم بالاخره یه جا به نکته مشترک رسیدیم:
    منم بیشتر حرفم سر همین بود.
    من تو این تاپیک قصد داشتم یه سری چیز ها باهم مقایسه شه
    یه سری کار ها بررسی شه ودر مورد پولی شدن کمی بحث شه
    وهمه ی جنبه های تالا ر هم مورد باز بینی قرار گیره.
    مثلا می خواستم فرق الان با قبل از پولی شدن معلوم شه بنده هم از کار های جناب سنگتراشان مطلع ام
    ومیدونم هم خیلی در گیرند هم خیلی برای سرور مشکلات مالی پیش رو دارن شما مدام این را میگویید تا
    بگویید مثلا ما نمیدانیم .
    مطمئن باشید من با پولی شدن تالار هیچ مشکلی ندارم هیچ بلکه خیلی هم راضیم .
    چون تالار گلاب به روتون داشت لوس میشد .
    هر کسی میومد برا خودش هر چی دلش میخواست مینوشت هر کار میخواست میکرد و...که فقط در گیری ناظم ها ومدیرا زیاد میشد چون اونا فقط باید حذف و ویرایش میکردند.



    ارمان26 نوشنه:اما به قول دوست گرامي صبا_2009 تالار نياز به بحثهاي گرم و سازنده در عين حال محترمانه و دوستانه دارد تا به معناي واقعي تالار گفتگو گردد

    دوست عزیز شما چرا حرف هات با هم تناقض داره شما که از این جمله حمایت میکنی پس حتما قبولش داری (خوب خدا رو شکر)پس نباید بزاری یه سری توهینات به بعضی ها بشه گفتم بعضی ها چون میدونم شما ادبیاتت خوبه میتونی تشخیص بدی کی رو میگم (اصلا درست نیست که شما خیلی با صراحت شخصیت یکی رو میبری زیر سوا ل بهش میگی تو سطحی نگری ) در صورتی که نه من و شما بلکه هیچ روانشناسی این کار ی که شما کردید نمیکنه.

  2. 3 کاربر از پست مفید کنجکاو تشکرکرده اند .

    کنجکاو (سه شنبه 02 تیر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نحوه دسترسی به انجمن های همدردی(مشاوره تخصصی عمومی و مشاوره تخصصی خصوصی )
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 01 شهریور 99, 19:28
  2. راهکار بازگشت به زندگی عادی پس از یک شکست عاطفی چیست؟؟؟
    توسط یه بنده خدا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 21 خرداد 95, 09:46
  3. خواسگاری عجله ای مشکوک نیست؟؟؟
    توسط خیال در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اردیبهشت 94, 16:49
  4. چراخبری ازش نیست؟؟؟
    توسط قلب شکسته در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 آذر 91, 21:28
  5. پاسخ مناسب به درخواست آشنایی آقایون چیست؟؟؟
    توسط گل بیرنگ در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 دی 89, 02:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.