سلام به همگی
از نظرات همه دوستان ممنونم، مخصوصا "خسته ام".
من هم بعد از کلی فکر کردن و حرف زدن با خودش، به این نتیجه رسیدم که توی دلش چیزی نیست، یعنی به قول دوستمون ظاهر و باطنش یکیه.
بازم مرسی.
سلام به همگی
از نظرات همه دوستان ممنونم، مخصوصا "خسته ام".
من هم بعد از کلی فکر کردن و حرف زدن با خودش، به این نتیجه رسیدم که توی دلش چیزی نیست، یعنی به قول دوستمون ظاهر و باطنش یکیه.
بازم مرسی.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)