سلام به همگی
از نظرات همه دوستان ممنونم، مخصوصا "خسته ام".
من هم بعد از کلی فکر کردن و حرف زدن با خودش، به این نتیجه رسیدم که توی دلش چیزی نیست، یعنی به قول دوستمون ظاهر و باطنش یکیه.
بازم مرسی.