خودمون محتاج نصيحتيم برادر ولي بعنوان يه دوست ميگم صداقت خوبه نه حماقت ??????
![]()
تشکرشده 114 در 77 پست
خودمون محتاج نصيحتيم برادر ولي بعنوان يه دوست ميگم صداقت خوبه نه حماقت ??????
![]()
fafa1360 (جمعه 25 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)