با سلام

دوستان سیستم من موقع پخش dvd تقریبا به صورت فریم فریم تصاویر رو پخش میکنه،
در ضمن بنده به تازگی مادربوردم رو عوض کردم و مادربوردی گرفتم که گرافیکش آنبورده،آیا ممکنه بخاطر گرافیک و عدم نصب کاملش باشه ؟
اصلا ،نحوه نصب گرافیک آنبورد چطوریه؟(آخه سیستم رو بانصب درایوراش گرفتم)
یا اصلا از کجا و چطوری میشه درایورش رو دانلود کرد؟
یا....؟؟!!!