بابا نا امیدمون نکن!!!!:P
ولی دوست عزیز من؛
اگه قرار باشه به این راحتی معیار هات رو بی خیال بشی (نمی گم زیر پات بذاری)که دیگه چیزی از خود واقعی ایت باقی نمیمونه،
اگه معیارتون واقع بینانه و درست هست در ابرام وپافشاریش ،شک نکن.
تشکرشده 160 در 86 پست
بابا نا امیدمون نکن!!!!:P
ولی دوست عزیز من؛
اگه قرار باشه به این راحتی معیار هات رو بی خیال بشی (نمی گم زیر پات بذاری)که دیگه چیزی از خود واقعی ایت باقی نمیمونه،
اگه معیارتون واقع بینانه و درست هست در ابرام وپافشاریش ،شک نکن.
mohajer (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)