بالاخره بايد از جايي شروع كرد . هميشه و درهر جامعه اي نو آوري با مخالفت رو به رو بوده و هست. ولي شما نسل فهيم بايد از درون مايه بگذاريد. نه در ابتداي راه بلكه در مسير راه زندگي و حتي تا به انتهااين مسير ، كه من مثلا بزرگ تر را قدري وادار به تامل نماييد و من بزرگ تر بر اشتباه بودن باورهايم پي ببرم و با شما همگام شوم .
و اگر جوان در ابتدا راه فكري نو در سر داشته باشد ولي در ادامه مسير رفتاري از خود نشان دهد كه رد كننده فكر نو و تازه اول راه باشد بزرگترها را به اين فكر وامي دارد كه جوان اشتباه كرده و....
و روز از نو و روزي از نو








علاقه مندی ها (Bookmarks)