به نظر من مهمترین چیز شناخت خود است مهمترین عمل محبت است و مهمترین زمان اکنون است مهمترین کس کسی است که اکنون می بینی و مهمترین کار نیکویی ومحبت به اوست.در اخر 3 چیز همیشه باقی می ماند ایمان امید محبت
تشکرشده 115 در 67 پست
به نظر من مهمترین چیز شناخت خود است مهمترین عمل محبت است و مهمترین زمان اکنون است مهمترین کس کسی است که اکنون می بینی و مهمترین کار نیکویی ومحبت به اوست.در اخر 3 چیز همیشه باقی می ماند ایمان امید محبت
برای کسی که ایمان دارد هیچ چیز غیر ممکن نیست .فقط کافیست ایمان داشته باشید
tina (چهارشنبه 15 اسفند 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)