به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 آذر 88 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1388-2-08
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    3,017
    سطح
    33
    Points: 3,017, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 18 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مرد ترسناک رویاهای شبانه ام ....

    راستش خوندن این پست پسر جنی من!!!! ماجرای خودم رو برام یاد آوری کرد
    تقریبا دو سال میشه که بعضی شب ها فضای اتاقم به شدت سنگین میشه
    اوایل توجه زیادی نمی کردم و با یه خورده تاخیر می خوابیدم ولی بعد از گذشت یه مدت نتونستم بخوابم و چیزی رو مشاهده کردم که واقعا من رو مجبور کرد بعضی از اون مدل شب هارو پیش مادرم بخوابم. یه شب که از شدت سنگینی و ترس نمی تونستم بخوابم وجود یه نفر رو تو اتاقم احساس کردم یه مرد تماما سیاه که توی تاریکی شب نمی تونم واقعا تشخیصش بدم و اینکه انقدر می ترسم که ترجیح میدم چشام بسته باشه
    چندبار بلند شدم چراغ رو روشن کردم ولی چیزی دیده نشد
    توی حالت خواب و بیداری می بینمش ... با من حرف می زنه نمی تونم ببینمش ولی قشنگ احساسش می کنم که بالای سرم نشسته و باهام حرف می زنه
    با خانواده در مورد این موضوع حرف زدم و مثل همیشه گفتن خیلات شبانه است غذا زیاد خوردی و .......... ولی تا الان جز ترس معمولی من از وجودش من رو اذیت نکرده و فقط سعی داشته با من حرف بزنه
    یه شب از مادرم خواستم که پیش من بخوابه و متاسفانه اون شب تماما مادرم رو اذیت کرد که چرا مانع ایجاد کرده بین من و اون و نذاشته که با من حرف بزنه
    و بعد از اون هیچ تلاشی واسه این قضیه نکردم
    و یه 2 ماه میشه که ازش خبری نیست!!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید mitrapooh تشکرکرده است .

    mitrapooh (شنبه 19 اردیبهشت 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. هویج... تخم مرغ....قهوه
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 مرداد 92, 18:05
  2. عاشق شوید و ........ ( عشق و زندگی )
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 مرداد 92, 12:03
  3. زنم بهم خیانت کرده ودرغ مگوید
    توسط mosi1234 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 تیر 92, 11:28
  4. آیا باید اشتباهات همسرمان را به رویش بیاوریم؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 13:11
  5. و خدا با من سخن میگوید . . .
    توسط دختر مهربون در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 آذر 90, 02:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.