راستش رو بخواهید ؛؛؛؛؛؛دانه جون ؛؛؛؛؛ماهم مثل شما یه روزی دیدیم ؛؛؛؛یکی امد خواستگاری فکر کردیم این رو هم می شه مثل بقیه خواستگارا رد کنیم .؛؛؛؛؛ گفتن خاله و خواهرهای آقا پسر می خوان بیان عروس خانم رو ببینند ؛؛؛؛؛گفتیم بابا اینها هم دلشون خوشه بیان عیبی نداره ؛؛؛؛؛بعد گفتن می خواهیم آقا پسر رو بیاریم با عروس خانم حرف بزنه گفتیم این بارم حرف می زنیم.؛؛؛؛؛؛؛ حالا که همه کارا انجام شد بیدار شدیم دیدیم می خوان مهر تعیین کنند
؛؛؛؛؛؛؛ <<<
حالا ما گریه بکن کی گریه نکن
>>> اما دیگه انگار کار از کار گذشته بوده همه تعریف می کردند که پسر خوبی چرا می خواهی ردش کنی ؟
خلاصه مارو بگی باشه اونها بزرگترهستند و عقلشون بیشتر از ما می رسه ؛؛؛؛ ما هم رفتیم و گفتیم بله ؛؛؛؛ اما خوب حالا هم پشیمون نشدیم ؛؛؛؛؛ داریم زندگی می کنیم و تا حالا هم بد نبوده خوب بگو مگو هست اما خوب روزهای خوب و قشنگ بیشتره ؛؛؛؛ شکر خدا
حالا ما شانس آوردیم شما با گوش و چشم بسته بله نگید .![]()







.؛؛؛؛؛؛؛ حالا که همه کارا انجام شد بیدار شدیم دیدیم می خوان مهر تعیین کنند
؛؛؛؛؛؛؛ <<<
حالا ما گریه بکن کی گریه نکن
خلاصه مارو بگی باشه اونها بزرگترهستند و عقلشون بیشتر از ما می رسه ؛؛؛؛ ما هم رفتیم و گفتیم بله ؛؛؛؛ اما خوب حالا هم پشیمون نشدیم ؛؛؛؛؛ داریم زندگی می کنیم و تا حالا هم بد نبوده خوب بگو مگو هست اما خوب روزهای خوب و قشنگ بیشتره ؛؛؛؛ شکر خدا 

علاقه مندی ها (Bookmarks)