سلام بر عزیزان کتابخوان و دوست داران کتاب
دوستان همین طور که می دونید از امروز به مدت 10 روز بیست و یکمین نمایشگاه بین اللمی کتاب در محل مصلی بزرگ امام خمینی ، دایر می باشد.
این هم آدرس سایتش جهت اطلاعات بیشتر
دوستان اگر کتابهای جالبی رو مطالعه کردند، لطفا به بقیه اعضاء معرفی کنند تا از این فرصت عزیزان استفاده کنند و تهیه نمایند.
همچنین خیلی جالب میشه اگر تجارب و توصیه های خودتون را در مورد بهره برداری بیشتر از نمایشگاه کتاب امسال به سایرین انتقال دهید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)