سلام با تشکر
من می خواستم بگم من ایران نیستم ....من چطوری باید سوا لاتم را مطرح کنم ؟
من تازه وارد هستم و بلد نیستم ...برای اینکه بخوام سوال بپرسم باید پول واریز کنم ...
داخل تالار گفتمان چطور؟ باید چکار کنم ...لطفا راهنمایی کنید ؟
ممنون![]()
تشکرشده 4 در 2 پست
سلام با تشکر
من می خواستم بگم من ایران نیستم ....من چطوری باید سوا لاتم را مطرح کنم ؟
من تازه وارد هستم و بلد نیستم ...برای اینکه بخوام سوال بپرسم باید پول واریز کنم ...
داخل تالار گفتمان چطور؟ باید چکار کنم ...لطفا راهنمایی کنید ؟
ممنون![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)