سلام با تشکر
من می خواستم بگم من ایران نیستم ....من چطوری باید سوا لاتم را مطرح کنم ؟
من تازه وارد هستم و بلد نیستم ...برای اینکه بخوام سوال بپرسم باید پول واریز کنم ...
داخل تالار گفتمان چطور؟ باید چکار کنم ...لطفا راهنمایی کنید ؟
ممنون