به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: !!! Cheers

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مرداد 88 [ 09:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-11
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,358
    سطح
    47
    Points: 5,358, Level: 47
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 216 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    !!! Cheers


    به سلامتیِ

    به سلامتیِ درخت
    نه به خاطرِ ميوه‌ش،
    به خاطرِ سايه‌ش.

    به سلامتیِ ديوار!
    نه به خاطرِ بلنديش،
    واسه اين‌که هيچ‌وقت پشتِ آدم رو خالی نمي‌کنه.
    به سلامتیِ دريا!
    نه به خاطرِ بزرگيش،
    واسه يک‌رنگيش.

    به سلامتیِ سايه!
    که هيچ‌وقت آدم رو تنها نمي‌ذاره.

    به سلامتیِ پرچم ايران!
    که
    سه‌رنگه.

    تخم‌مرغ!
    که دورنگه.

    رفيق!
    که يه‌رنگه.

    به سلامتیِ همه اونايی
    که
    دوسشون داريم و نمي‌دونن،
    دوسمون دارن و نمي‌دونيم.

    به سلامتیِ نهنگ!
    که گنده‌لات درياست.

    به سلامتیِ ز نجير!
    نه به خاطر اين‌که درازه،
    به خاطر اين‌که به هم پيوستس.

    به سلامتیِ خيار!
    نه به خاطر «خ»ش،
    فقط به خاطر «يار»ش.

    به سلامتیِ شلغم!
    نه به خاطر «شل»ش،
    به خاطر
    «غم»ش

    به سلامتیِ کرم خاکی.
    نه به خاطر کرم‌بودنش،
    به خاطر خاکی‌بودنش.

    به سلامتیِ پل عابر پياده!
    که هم مردا از روش رد مي‌شن هم نامردا!

    به سلامتيِ برف!
    که هم روش سفيده هم توش.

    به سلامتيِ رودخونه!
    که اون‌جا سنگای بزرگ هوای سنگای کوچيکو دارن.

    می‌خوريم به سلامتيِ گاو!
    که نمي‌گه من،
    مي‌گه ما.

    به سلامتيِ دريا!
    که ماهی گنديده‌هاشو دور نمی‌ريزه.

    می‌خوريم به سلامتیِ اون
    که
    هميشه راستشو مي‌گه.

    به سلامتیِ سنگ بزرگ دريا!
    که سنگای ديگه رو می‌گيره دورش.

    به سلامتیِ بيل!
    که هرچه ‌قدر بره تو خاک،
    بازم برّاق‌تر می‌شه.

    به سلامتیِ دريا.
    که قربونياشو پس مي‌آره.

    به سلامتیِ تابلوی ورود ممنوع!
    که يه‌تنه يه اتوبان رو حريفه.

    به سلامتیِ عقرب!
    که به خاری تن نمی‌ده
    (عرض شود که عقرب وقتی تو آتیش می‌ره و دورش همش آتيشه با نيشش خودش
    مي‌کُشه که کسی ناله‌هاشو نشنوه)

    به سلامتیِ سرنوشت!
    که نمي‌شه اونو از سر نوشت . . .

    به سلامتی تو
    که همدرد تالار همدردی هستی!!!

  2. 9 کاربر از پست مفید مثل من تشکرکرده اند .

    مثل من (یکشنبه 13 اردیبهشت 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.