سلام.شايد شما بتونيد در حد حرف اينها رو بگيد اما واقعا عملي كردنش براي من سخته.شايدم سن شما بيشتر از منه و از سن احساسات گذشتين.من الان يه آدم ديوونه و احساساتي هستم.هر كي هم هرچي بگه نميتونم قبول كنم.ميشه يه جور ديگه بگيد كه من راضي شم؟!!
سلام.شايد شما بتونيد در حد حرف اينها رو بگيد اما واقعا عملي كردنش براي من سخته.شايدم سن شما بيشتر از منه و از سن احساسات گذشتين.من الان يه آدم ديوونه و احساساتي هستم.هر كي هم هرچي بگه نميتونم قبول كنم.ميشه يه جور ديگه بگيد كه من راضي شم؟!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)