به نظر من پسر یا دختر، زشت یا خوشگل، فرقی نمیکنه..........مهم اینه که آدم اون کسی رو که دوست داره زیبا ببینه.......... به قول شاعر معاصر"ه. الف. سایه"
زندگی زیباست ای زیباپسند
زیبه اندیشان به زیبایی رسند