به نظر من پسر یا دختر، زشت یا خوشگل، فرقی نمیکنه..........مهم اینه که آدم اون کسی رو که دوست داره زیبا ببینه.......... به قول شاعر معاصر"ه. الف. سایه"
زندگی زیباست ای زیباپسند
زیبه اندیشان به زیبایی رسند
زیبا
معمولی
متوسط به پایین(چون کسی زشت نمی خواد)
اصلا مهم نیست چیزای دیگه ای برام اهمیت دارن.
تشکرشده 116 در 62 پست
به نظر من پسر یا دختر، زشت یا خوشگل، فرقی نمیکنه..........مهم اینه که آدم اون کسی رو که دوست داره زیبا ببینه.......... به قول شاعر معاصر"ه. الف. سایه"
زندگی زیباست ای زیباپسند
زیبه اندیشان به زیبایی رسند
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)