برای دختر خانوما ازدواج خیلی متفاوت تر از آقایونه
گاهی ازدواج برای خانوما فقط به معنی شوهر کردنه یعنی یه خواستگاری از در می آدو دختر از ترس اینکه بی شوهر نمونه بودنه هیچ شناختی باهاش ازدواج می کنه و بعدشم با افتخار می گه من شوهر کردمو در اصطلاح ترشیده نشدم
اینو بهش می گن یه ازدواج بی هدف البته من اصلا به ازدواج های سنتی تو هین نمی کنم اگر شناخت وجود داشته باشه چرا که نه ولی شرط او برای ازدواج شناخته
حالا میریم سر اینکه خانوما چرا اصلا ازدواج می کنن
1 اگه عاشق باشن ازدواج تنها راه برای رسین به عشقشونه چون آرامش رو در زندگی با اون فرد می بینن
2 بعد از آن فکر می کنم حس استقلال طلبیه که تو هر فردی وجود داره یعنی خانوما ازدواج می کنن برای اینکه دوست دارن مستقل بشن و زندگیی رو آغاز کنن که نیمی از اونو خودشون تشکیل می دن
3 خانوما چه بخوان چه نخوان دنبال یه تکیه گاهن که بهش تکیه کنن و در یک سری مشکلات بهش پناه ببرن چه کسی بهتر از مرد زندگیه آدم
4 خانوما بعد از ازدواج برای کار کردنشون هدف پیدا می کنن تا بیشتر تلاش کنن برای زندگیی که ساختن
4 دوست دارن در یک زندگی جدید در حکم یک زن نقش آفرینی کنن
5 خانوما با ازدواج دوست دارن خوددشونم تکیه گاه یه مرد بشن و احساس کنن دارن اونو به پیشرفت می رسونن
6 با ازدواج نیازهای عاطفیشون شون توسط مردشون برطرف میشه و از خسته گیهای زندگی به آغوش همسرشون پناه می برن تا آرامش بگیرن
7 با ازدواج خودشون می تونن آغوشی باشن برای خستگیهای فرده دیگه ای که بهشون نیاز داره
8 می تونن طعم زیبای مادر شدن رو بچشن
.
.
.
البته خانومهای گرامی این چیزایی بود که به ذهن من رسید اگه جمع بستم معذرت می خوام شما می تونین دلایل منو قبول نداشته باشین و ردش کنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)