سلام
ببخشید اگر سئوالاتم زیادی داغه؟!
1 - چرا تا فهمیدی صندلیش خیلی داغه، گفتی محیط تالار رو دوست نداری و غیبت كردی؟!
2 - اگر غیبت كردی، پس چرا باز هم توی تالار هستی؟!
3 - بعد از حدود 8 ماه كه در تالار تجربه افراد و نظرات را شنیدی هنوز هم اعتقاد داری باید 3 سال برای عرفان صبر كنی؟!
4 - آیا توانستی برای توجه ها و كنجكاوی های مادرت در كارهایت توجیه منطقی و قانع كننده ای بیابی و باش كنار بیایی؟!
5 - آیا نظرت در مورد اینكه «نباید زیادی با خانواده ات و دوستان نزدیكت صمیمی بشی» ،عوض شد؟!
فكر نمی كنی اگر تجربه صمیمیت و پذیرش نقاط مثبت ومنفی پدر و مادرت و ... را نداشته باشی، با همسرت نیز در آینده دچار مشكل بشی؟







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)