با سلام به همه دوستان عزیز و گرامی
همه ما به مشکلات تشکیل خانواده چه برای خانم ها چه واسه آقایون واقفیم
من کاری به این مشکلات و راه حل هاش ندارم
اگه هیچوقت موقعیت ازدواح واستون فراهم نشه یا نمیشد برنامه ریزی شما واسه ادامه زندگی چیه؟
چطور با نیاز عاطفی نیاز جنسی و تنهایی و روزگار بیری کنار می آیین؟
اهدافتون چه تغییری می کنند ؟ راهکارتون واسه افسردگی های احتمالی و سایر مشکلات اینچنینی چیه؟
همیشه امیدتون رو به آینده حفظ می کنید ؟ انتظار رو انتخاب می کنید؟
یا نه از اینکه دم به تله ندادین به خودتون افتخار می کنید؟
منتظر جوابهای جالبتون هستم








علاقه مندی ها (Bookmarks)