به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چگونه شاد باشیم!!!!!!

    راه لذت از درون دان نه از برون ابهلي دان جستن از قصر و حصون

    آن يکي در کنج مسجدمست و شاد و آن دگر در بتغ ، ترش و بي مراد

    راهها و روش هاي مختلفي براي چگونه زيستن وشاد زيستن وجود دارد که برخي اين روش را مي توان نام برد...

    1 . توکل به خداود که در همه امور زندگي بايد صورت گيرد وزندگي راشادمانه مي کند.

    2 . راضي بودن از زندگي و شرايطي که در آن قرار داريم و استفاده کردن از آن شرايط به نحو خوب واحسن.

    3 . عشق ورزيدن و عاشقانه زندگي کردن و بخاطر عشق با مشکلات مبارزه کردن.

    4 . فروتني و تواضع .

    5. شجاعت در زندگي و هدفمندي در زندگي .

    6 . زندگي درزمان حال ودوري از خاطرات منفي .

    7. انعطاف پذيري ، در مقابل مسائل و شرايط زندگي .

    8 . کرامت نفس و بزرگ داشتن نفس و عدم وابستگي .

    9. داشتن جسم سالم و ورزش کردن.

    10.اعتدال و ميانه روي در زندگي و فعال و مشغول بودن.

    11.صداقت و راستي .

    12 .خوشبختي خود را باور داشتن و فراموش نکردن در زندگي .

    13.بخشش وگذشت و اجتماعي بودن در زندگي .

    14.برنامه ريزي و نظم در زندگي ، ابتکار وخلاقيت داشتن .

    15.اعتقاد به ارزشها...

    سخن پيشوايان اسلامي در غم و شادي

    پيشوايان و ائمه ديني ما در مورد غم و شادي واقعي و غم و شادي منفي سخنان گهرباري گفته اند که ماحصل آنها ونتيجه آن را درزير مي نويسم .

    شادي کردن مؤمنان خود يک عمل پسنديده وخوب است که زدودن غم واندوه از چهره مؤمن باعث شاد شدن دل او درقيامت مي شود وبهشت براي کساني که دل مؤمن را شاد مي کنند مباح شمرده شده است و بعد از سلامتي و تندرستي بزرگترين نعمت خنده است و اينکه شادي مايه آرامش روان است و غم واندوه نفس را در تنگنا قرار مي دهد و آرامش را از بين مي برد .

    و در جايي ديگر حضرت علي مي فرمايند:

    اندوه جسم را تباه مي کند وکسي که غم او بسيار باشد اندوه او به درازا مي کشد.

    منبع: http://polejazire.parsiblog.com

  2. 15 کاربر از پست مفید شادزی تشکرکرده اند .

    do_ob (چهارشنبه 03 مهر 92), saeed74 (چهارشنبه 02 مرداد 92), شادزی (شنبه 29 مرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.