سلام دوستان .
من تازگیها خیلی حساس شدم و از حرفای اطرافیانم جور دیگه ای برداشت میکنم و پیش خودم تجزیه و تحلیل میکنم و کلی خودم رو عذاب میدم . چکارکنم که اینطوری نباشم ؟ چطوری مثبت فکر کنم نسبت به اون حرف ؟