سلام دوستان .
من تازگیها خیلی حساس شدم و از حرفای اطرافیانم جور دیگه ای برداشت میکنم و پیش خودم تجزیه و تحلیل میکنم و کلی خودم رو عذاب میدم . چکارکنم که اینطوری نباشم ؟ چطوری مثبت فکر کنم نسبت به اون حرف ؟
تشکرشده 29 در 19 پست
سلام دوستان .
من تازگیها خیلی حساس شدم و از حرفای اطرافیانم جور دیگه ای برداشت میکنم و پیش خودم تجزیه و تحلیل میکنم و کلی خودم رو عذاب میدم . چکارکنم که اینطوری نباشم ؟ چطوری مثبت فکر کنم نسبت به اون حرف ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)