من از شما واقعا عذر می خواهم
حق با شما بود یک مشکل کوچک در کار بود بدلیل این که
این بخش بسیار بازدید شونده دارد
وافراد زیادی هست که بعضی وقت ها خودم هم اسم هاشون رو اشتباه می خونم بنده
شما رو به جای یکی دیگه از اعضا اشتباهی نوشتم
لذا از شما پوزش می خواهم
واگر مایل هستید نفر بعدشما را روی صندلی داغ بنشانیم .
در ضمن اگر کسی را در نظر دارید که دوست دارید روی صندلی داغ حضور داشته باشد
از طریق
ارسال پیغام خصوصی به مدیر صندلی داغ (کنجکاو)به من اطلاع دهید باز هم متشکرم بخاطر این که
این اشتباه رو متذکر شدید.
سلامت باشی.