برادر گرامی
شما اینقدری که از دوستانتان می ترسید که خدای ناکرده ناراحت میشن و نمی تونید رابطتتون رو قطع کنید از خدا نمی ترسید. شما هم در گناهان دوستان خود شریکید.راه خود را آنها جدا کنید راهی به جز راه شیطان نیست. این دوستایی که شما گفتید آدم بشو نیستند.از خدا بترسید و کات کنید. جدا شید که همراه خود شما را هم به باتلاق نبرن و بعد بگن خودت خواستی می خواستی نیای. وای بر ما، وای بر ما، وای بر ما، خدا بهمون رحم کنه خیلی خیلی بد روزگاری شده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)