خدايا من در كلبه فقيرانه خويش چيزي دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري
من چون تويي دارم و تو چون خود نداري
تشکرشده 79 در 55 پست
خدايا من در كلبه فقيرانه خويش چيزي دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري
من چون تويي دارم و تو چون خود نداري
merka (چهارشنبه 04 اردیبهشت 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)