دوست خوبم
به نظر من":
از مهمترین عوامل موفقیت اخلاقی وکلامی و شخصیتی هر کس سامانی است که در مجموعه روابط و ارتباطا تش بر قرار کرده نابسامانی و ناهما هنگی ارتباطات انسان ابتدا او را ازار میدهد بعد تنش های روحی و روانی به وجود می اورد.
عزیزم
اول باید نیروی بزگ بینی را در وجودت تقویت کنی .این خیلی بد که حتی با وجود همسر نتونی با او ارتباط برقرار کنی تمرین کن مثلا یک اینه بردار اول با اون صحبت کن یا تلفنی با کسایی که میشناسیی صحبت کن.سعی کن اصلا به این قضیه فکر نکنی. در ضمن از یک راهنما ی خوب هم می تونی کمک بگیری.
نوشتنت خیلی عالی سعی کن بیشتر تو سایت بیای و با دوستان هم کلام وهمفکر شوی.
با درود فراوان