سلام ،با کسی در ارتباط هستم که رفتارش برام معماست .
ارتباط دوستی نیست . با هم ،هم محلیم و استادم بودن، خیلی طولانیش نمی کنم . می خوام بدونم این چه رفتاریه که یک نفر به شما بگه من در خدمتتون هستم اما وقتی جهت انجام کاری ازش کمک می خواین ( از طریق میل ) جوابی به شما نمی ده؟!!!!
مثلاً قبل از عید از ایشون خواستم که نمونه کاری رو که انجام داده بودم ببین و اومدن و کلی هم وقت گذاشتن اما متاسفانه بین کار معطلی پیش اومد و نا تموم موند. من تماس گرفتم تشکر کردم و عذر خواهی بابت معطلی و ایشون گفتن به محل کارشون برم تا رسیدگی کنن . یک هفته ای زمان برد تا من تونستم برم و بینش ایشون اس ام اس دادن که "چی شد ، پس چرا نیومدی و به هر حال من در خدمت هستم!" بالاخره رفتم و راهنماییم کردن . منم خوشحال شدم که می تونم در مورد کارم بیشتر ازشون مشورت بگیرم . بعد از عید 3 روز بعد از برگشتن من از مسافرت (البته حس کردم که در این بین دوست ایشون آمار اومدن من رو داد چون من رو دیدن) فوراً اومدن محل کارم عید رو تبریک گفتن و پرسیدن که کار به کجا رسید و (دوباره) من باز در خدمتتون هستم!!! چند وقت بعد ادامه ی کارم رو براشون میل کردم و با اس ام اس هم خبر دادم و گفتن چشم حتماً ! و حالا خبری نیست ، قبل از این چند بار دیگه هم این اتفاق افتاده بود ، هر بار برای کاری میل می زنم معمولاً بی جواب می مونه ، 1 یا 2 بار بیشتر جواب نگرفتم. واقعاً مفهوم این رفتارها رو نمی فهمم، معنی این کارها چیه؟

آمارم رو می گیره (البته گه گاه و نه خیلی شدید ) وقتی می گم تشریف بیارید (تعارف) خوشحال میاد و بعد که اینطوری کاری می خوام خبری نمیشه ازش؟!!! من می خوام یه آشناییت عادی وجود داشته باشه مثل دو تا هم محلی که با هم دوستن و به هم کمک می کنن اما نمی فهمم چرا اینطوری می شه؟ من باید باهاش چطور رفتار کنم؟ این برخوردها عذابم می ده ،خسته شدم، حس می کنم بهم توهین شده