سلام، اخیرا خواستگاری داشته ام که در هنگام صحبت و به صورت ظاهری توافق داریم. به گفته خودش در زندگی به مردسالاری و زن سالاری معتقد نیست و به همه مسائل به صورت انسانی نگاه می‌کند. من برای اینکه از صحت گفته هایش اطمینان پیدا کنم شروط ضمن عقد رو مطرح کردم که ایشون با آوردن این بهانه که بهتر هست با عرف جامعه با این مسائل برخورد کنیم و از این موضوعات حرفی نزنیم چون ممکن هست که این مسائل باعث ایجاد خدشه ای هرچند کوچک در ذهن طرف مقابل شود. مخالفت خود رو اعلام کرد و در مقابل حتی با عوض کردن جملات شروط خواستار این شد که آیا من حاضرم از مهریه صرف نظر کنم یا خیر؟ که با توجه به اینکه جملات رو عوض کرد من گفتم که باید بیشتر روی این رابطه فکر کنم. از دوستانی که در این زمینه تجربه یا اطلاعاتی دارند خواهش میکنم که من رو راهنمایی بفرمایند.
با تشکر