با سلام:
دوستان عزیز....من که موضوعی از زندگیم رو در تالار سوالات دختر و پسر قرار دادم و دوستان به خوبی کمک کردند....اینم لینکش اگر کسی خواست نظر بده:(خوشحال میشم)
http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=6499
الان احساسم این بود این سوال مربوط به این تالاره.....
به نظر شما وقتی کسی صادقانه به اشتباهاتش اعتراف می کنه (همون طور که توی خیلی مقالات سایت دیدم همه نوشتن اگر به کسی که دوست داری از ته دل و با صداقت بگی اشتباه کردم اون می فهمه و می پذیره).....و غرور خودش رو نادیده می گیره تا بعدا احساس نکنه اشتباه کرده و از طرف مقابل معذرت خواهی می کنه
چه عواملی موجب میشه که اون فرد از مواضع خودش پایین نیاد ؟
چه عواملی باعث می شه طرف مقابل با وجود تمام علاقش بخشش نداشته باشه؟
چه موقع ما 100% مطمئن هستیم که می تونیم طرف مقابل رو ببخشیم و اون دورغ نمی گه؟![]()







)

علاقه مندی ها (Bookmarks)