آقا رضا این که بعضی از تاپیکها کمتر مورد توجه قرار میگیره درست ولی دلیلش نام شما نیست بلکه اولا تعداد تاپیکها زیاده و شاید بعضی وقتها فرصت به همه نرسه و دوم اینکه در بعضی از موضوعها بچهها جواب رو میدن و دیگران لا مراجعه مشاهده میکنند جواب بهتری ندارند که بگن و بقیه اصل کلام رو باز گو کردند







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)