سلام
همه دچار اضطراب و دلهره شدن و میشن می خوام لطف کنید و تعریف خودتون رو از این موجود بی شاخ و دم سیاه بگید؛
خواهش میکنم که آدرس تاپیک های موجود رو (که تعدادش هم الا ماشا الله است) و فرمایشات دکتر ها و فیلسوف های مختلف رو رابینز و دایر و ماتیوس و...
نیارید گوش من و خیلی از بچه های اینجا از این فرمایشات و داشته ها زیاده،
تعریف ها و تجربه های خودتون رو مرحمت کنید.
ماجرای دل نمیگویم به کس
آب چشمم ترجمانی میکند








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)