سلام ایمان جون خسته نباشی سال نو همک بر شما مبارک
بله حق با شماست لطفا دلایل بیشتری بیارید تا من بهتر قانع بشم!!! و برادرانی که اهل آرایش هستن. من شخصا می تونم اثبات کنم اما جدا یا نمی نویسم یا باید کیلومترها بنویسم و حوصلشو ندارم!!! البته یا هم دو سه خط مینویسم که نوشته باشم.
موفق و شاد باشید.
یاعلی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)