سلام
باید ببینیم ازدواج رو برای خودمون چگونه معنی می کنیم
به نظر من اهداف افراد برای ازدواج با هم فرق می کنه برای همینم دیدشون روی مسائل بعد از ازدواج تغییر می کنه
من اعتقاد دارم کسی که به دنبال آرامش باشه هیچ وقت با مسائل جزئی آرامش زندگیشو به خطر نمی ندازه
سورنای عزیز متاسفانه تو زندگی های فعلی هم خانوما کم لطفی می کنن هم آقایون هیچ چیز یه طرفه نیست
مطمئن باشین مردی که از زنش ناراضیه خودشم تو رفتاراش و ایجاد ارتباطش مشکل داره و بالعکس خانومی که خودشو مظلوم نشون می ده و همسرش رو اژده های دو سر دروغ محض می گه رفتار ها تو زندگی پشت سر هم می آن
من دیدم اکثر آقایون پیشنهاد می کنن به جای ازدواج صیغه کنن و این یعنی ترویج بی ثباتی در جامعه
این جوری فقط بعد جنسی ازدواج برطرف می شه و من فکر نمی کنم هدف آقایون از ازدواج فقط برطرف کردن نیاز جنسی باشه
آقایون هم خیلی امتیاز ها دارن که خانوم ها ندارن شما به عنوان یه مرد حق دارین انتخاب کنین ولی من به عنوان یه دختر باید انتخاب بشم و
محکومم که منتظر بمونم تا انتخاب بشم چون نمی تونم اقدام کننده باشم می دونم که متوجه منظور من می شین
خیلی از دختر خانوم ها هستند که خالصانه عشقشون رو به طرف مقابلشون دادن و بعد از مدت طو لانی آقا پسر یا خسته شده یا خانوادش مخالفت کردن یا دل زده شده و ...
اینها همه در مورده آقایونن هم وجودد داره ولی قبول کنین که درصدش خیلی کمتره
اگر کسی عاشقانه زندگیشو شروع کنه من فکر نمی کنم حاضر باشه لحظه ای از اون رو به بحث های بیهوده بگذرونه
البته اگه هردو طرف بخاطر همدیگه گذشت کنن
موفق و پیروز باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)