نقل قول نوشته اصلی توسط آرمان 26
جناب سورنا ، راستش من به هيچ وجه نمي تونم حرفهاي شما رو درك كنم شايد دليلش اين باشه كه من انسان عاشق پيشه اي هستم و شديدا به محبت كردن و عشق ورزيدن علاقه دارم چه عشق زميني (همسر) چه عشق فرازميني در هر دو حالت محبت ،صميميت دوستي و عشق از كودكي در بنده زنده بوده حتي بدون داشتن عشق زميني هميشه سعي كردم در زندگي عاشقانه رفتار كنم ، به همين خاطر واقعا درك صحبتهاي شما براي بنده سخت هست و بنده شديدا به داشتن عشق (زميني ) و همدمي مهربان و باايمان احساس نياز مي كنم .
به هر حال ببخشيد چون طرز جهانبيني ما با هم فرق داره و همفكر نيستيم شايد صلاح نباشه كه ديگه بنده نظري بدم .
موفق و مويد باشيد
در آخرين بخش عرايضم دلايل ازدواج براي شخص خودم رو به ترتيب ميگم :

1- محبت و عشق ورزي
2- داشتن مونس و همدم
3-رسيدن به كمال و آرامش
4- رفع نياز جنسي
5- و در نهايت توليد نسل ( خيلي به داشتن فرزند علاقه دارم مخصوصا يه دختر خوشكل و يه پسر ناز)
شادكام و سرفراز باشيد چه با زن چه بي زن