سلام دوستان
تا حالا شنیدین که میگن" از دل برود هر آنچه از دیده برفت" و در مقابل بعضیا میگن "دوری و دوستی" به نظر شما کدوم یک از این دو درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟